2024.06.08.
Unibet

Unibet – a GYIK oldalak mestere

Legyen szó bármilyen online szolgáltatásról, hatalmas hibának tartom, ha az adott felületen nem találok GYIK oldalt, azaz gyakran ismétlődő kérdések oldalt. A gyakran ismétlődő kérdések oldalak szerintem azért elengedhetetlenek egy adott szolgáltatás online felületén, mert rengeteg fölösleges ügyintézéstől megkímélheti az adott ügyfélszolgálatot, és ami nekem, felhasználóként fontosabb, hogy én is időt spórolok.

Ezen a téren nagyon jó például az Unibet felülete, hiszen itt aztán tényleg minden kérdésre meg lehet találni a választ, és témákra van bontva, tehát a keresés is egyszerű a sok kérdés között. Így nem lép fel a bőség zavaraként emlegetett boszantó jelenség sem.
Az Unibet GYIK oldalához hasonlóan minden online szolgáltatás felületén lennie kellene egy ilyen szegmensnek, így a felhasználók minden bizonnyal jóval kevesebb üzenetet írnának az ügyfélszolgálatnak, ezzel pedig a felhasználó és maga az adott vállalat is csak nyerhet.

Unibet
A felhasználók sem mindig szemfülesek

Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy gyakran a felhasználók sem eléggé szemfülesek. Az Unibet oldalán is biztosan vannak olyan látogatók, akik szét sem néznek kicsit alaposabban, hanem egyenesen az ügyfélszolgálathoz fordulnak. Ezzel valójában nem is lenne probléma, hiszen az ügyfélszolgálat éppen azért van, hogy a felhasználóknak segítsenek.

Ha viszont a GYIK kérdések között ott van egy gyakran előforduló fennakadásra a válasz, akkor miért is töltenénk fölöslegesen egymás idejét?
Ezért ajánlom mindenkinek, aki bármilyen online szolgáltatást igénybe szokott venni, hogy mielőtt e-mailben vagy telefonon kezdené el megkeresni mindenféle apró-cseprő kérdéssel az adott vállalat ügyfélszolgálatát, keresse meg a GYIK oldalt és csekkolja gyorsan, nem talál-e választ ott a felmerülő problémára.